СУМСЬКА
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА






У цьому розділі:



ВЕБІНАР «МАРКЕТИНГ НА КАРАНТИНІ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПІДПРИЄМЦЮ, ЩОБ ЕФЕКТИВНО ПРОСУВАТИ БІЗНЕС»
ВЕБІНАР «МАРКЕТИНГ НА КАРАНТИНІ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПІДПРИЄМЦЮ, ЩОБ ЕФЕКТИВНО ПРОСУВАТИ БІЗНЕС» 19.04.2021

Шановні члени Сумської ТПП, запрошуємо Вас на вебінар «Маркетинг на карантині: що потрібно знати підприємцю, щоб ефективно просувати бізнес»

Дата та час – 23 квітня, 10:00 — 16:30 ОНЛАЙН Zoom-конференція

Реєстрація обов’язкова до 22.04 за посиланням: https://forms.gle/sGYNimZGL2JG4dyMA

Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.

COVID-19 спрацював як висококласний каталізатор змін. Він забезпечив швидкий перехід до нових рішень в маркетингу. Форсував застосування радикально інших підходів для просування бізнесу.

Протягом вебінару Ольга Роєнко, креативна підприємиця, маркетологиня, засновниця та СЕО Royenko Marketing Agency разом з власниками, директорами і топменеджерами компаній будуть розбиратись з побудовою маркетингову на карантині.

Буде багато інсайтів:

  • 5 “незручних” запитань для власника бізнесу про маркетинг і як знайти на них правильні відповіді

  • маркетинг “своїми руками” як просувати бізнес власними силами

  • креатив “на роботі у бізнесу”: звідки беруться креативні ідеї для просування бізнесу і як генерувати їх самостійно

Більше про спікерку вебінару Ольгу Роєнко:

  • досвід більше 15-ти років в маркетингових комунікаціях

  • в портфоліо СЕО Royenko Marketing Agency, робота з такими брендами як McDonald’s, COMFY, Samsung, Eco-lavka, WWF та ін.

  • авторка навчального курсу з побудови функції маркетингу з “нуля” в компаніях малого і середнього бізнесу

  • спікерка конференцій на тему підприємництва, зокрема Форуму Малого і Середнього бізнесу

  • авторка статей та публікацій на тему маркетингу та підприємництва для MC.Today, NV.UA, AIN.UA та інших ЗМІ.

Подія на Facebook- https://fb.me/e/aMqHIYH0z

Захід організований Чернігівською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Інформаційні партнери заходу Сумська ТПП, Славутицький міський фонд підтримки підприємництва, Громадська організація “Рада молодих вчених”.

Посилання на Facebook - https://www.facebook.com/1455397781420058/posts/2649218438704647/?sfnsn=mo

Возврат к списку


Материалы по теме:

.
© Сумская торгово-промышленная палата
e-mail: chamber@cci.sumy.ua,   2006 - 2016 гг
Разработка сайта - Мэджик А