30.09.2021
Економічна криза значно змінила міжнародну торгівлю. Змінилась поведінка споживачів, з’явилися нові потреби та вимоги. Трансформувалися і звичні інструменти просування та маркетингу.
Тому протягом дводенного тренінгу, який проходив 28-29 вересня 2021 року, експортери Сумської області не лише детально розбирали особливості застосування нових методів та інструментів аналізу та вибору перспективних закордонних ринків, а і вчилися пристосовуватись до сучасних вимог та викликів міжнародної торгівлі.
Отримавши цінні рекомендації, учасники вебінару «Експорт: від вибору ринку до В2В перемовин " опрацювали реальні кейси разом із Галиною Перепелицею - сертифікованим консультантом з експорту та тренеркою з питань технічного регулювання та доведення відповідності.
В ході вебінару учасники розглянули ряд важливих питань, а саме:
✔️ Вибір експортного ринку та проведення його аналізу з урахуванням змін в міжнародній торгівлі
✔️ Аналіз вимог до товару, потреб споживачів, необхідності адаптації
✔️ Пошук покупців в умовах зміни попиту
✔️ Підготовка пропозиції, яка враховує потреби та проблеми покупців, відповідає їхнім очікуванням
✔️ Підготовка та участь у В2В заходах онлайн.
Сумська Торгово-промислова палата щиро вдячна Галині Перепелиці за доступність викладу інформації, готовність поділитися досвідом та експертною думкою!
Також висловлюємо окрему подяку Чернігівській ТПП за плідну співпрацю та організацію даного заходу.
В свою чергу Сумська ТПП готова і надалі підтримувати ініціативи Чернігівської ТПП та усебічно сприяти підвищенню конкурентоспроможності продукції бізнесу Сумщини на міжнародній арені.
Захід організований Чернігівською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.