СУМСЬКА
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА






В этом разделе:



Сумська палата стала партнером проекту GIZ
Сумська палата стала партнером проекту GIZ 26.02.2015 В Україні GIZ проводить програму протягом 13 років. Під девізом «Fit for Partnership with Germany - готові до співпраці з Німеччиною» більш як 950 учасників з України з 2001 року пройшли стажування на підприємствах Німеччини. Сумчани є одними з найактивніших учасників цієї програми - майже 30 чоловік пройшли стажування і тепер використовують отриманий досвід. Позаминулого року Сумщина поставила своєрідний рекорд – аж десятеро її представників були відібрані на стажування.
«Ми сподіваємося, що завдяки партнерству з торгово-промисловою палатою якість і кількість учасників з вашого регіону тільки збільшуватиметься», - зазначив під час зустрічі з керівництвом СТПП експерт програми GIZ Євген Клісенко. За його словами, головне, аби підприємства, які представлятимуть претенденти на стажування, мали зовнішньоекономічний потенціал і були готові до переорієнтації на європейські ринки збуту.
«Саме палата є тим осередком, який найкраще знає ситуацію у бізнес-середовищі області,  - запевнив гостей президент СТПП Костянтин Макаренко. – Тож можете не сумніватися, що наша оцінка буде об’єктивною, а ті, хто отримають наші рекомендації, будуть достойними кандидатами».
Після завершення зустрічі представники товариства GIZ разом з керівництвом торгово-промислової палати відвідали кілька потенційних учасників програми, зокрема, підприємства «Сумський бекон» і «Укрнафтазапчастина».
Представники GIZ перебуватимуть на Сумщині ще два дні – знайомитимуться з підприємствами, проводитимуть співбесіди з кандидатами. Дана програма є елементом зовнішньоекономічної політики Німеччини. Головне її завдання -  шляхом стажувань в Німеччині менеджерів з України сприяти виходу українських підприємств на міжнародні ринки. Протягом місяця перебування у Німеччині стажери отримують  нові компетенції в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, ведення переговорів з представниками інших країн та, головне, встановлюють бізнес-контакти і знаходять партнерів для виходу їхніх підприємств на європейський ринок. Організатори оплачують усі витрати учасників програми. Від останніх же вимагається мати чіткий план – проектне завдання, тобто визначити власні цілі стажування і алгоритм їх досягнення, а також володіти англійською – міжнародною мовою спілкування.

Возврат к списку


Материалы по теме:

.
© Сумская торгово-промышленная палата
e-mail: chamber@cci.sumy.ua,   2006 - 2016 гг
Разработка сайта - Мэджик А