СУМСЬКА
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА






В этом разделе:



Торгова марка «Олівія»: продукція смачна й корисна
Торгова марка «Олівія»: продукція смачна й корисна 22.04.2015 Досьє 
Юлія Манжелей народилася на Харківщині. 
Навчалася в Харківському інституті громадського харчування, інженер-технолог. 
Додатково закінчила школу менеджменту, успішно пройшла тренінги з вирішення конфліктних ситуацій, стандартів роботи, мистецтва спілкування, системи менеджменту якості, навчання персоналу, позитивного мислення та інші.
Особисті якості: досвід керівної роботи, вміння вести ділові переговори, комунікабельність, працездатність, відповідальність, аналітичність, здатність приймати правильні рішення в умовах, що динамічно змінюються. 

На соняшникову олію та майонез торгової марки «Олівія», а тепер ще й на гірчицю та оцет, що виробляються на Сумському заводі продовольчих товарів, який є членом Сумської ТПП, є покупці, мабуть, у всіх регіонах України. Висока якість, витончений смак, доступні ціни, чітко налагоджена система обслуговування – ось що приваблює навіть найвимогливішого споживача. 
Наш кореспондент побував на підприємстві й на власні очі переконався: тут працюють справжні господарі, майстри своєї справи, фахівці наполегливі та кмітливі. Розмова з директором публічного акціонерного товариства Юлією Русланівною Манжелей лише підтвердила цей висновок. 

- Профіль нашого підприємства за роки існування змінювався кілька разів. Після глибокого економічного аналізу, наполегливого вивчення ситуації на споживчому ринку остаточно визначили основний напрямок діяльності підприємства – випуск соняшникової олії, майонезу, оцту та гірчиці. Вирішили всю продукцію випускати винятково за власними фірмовими рецептами. Вважаю, що наш вибір був правильним. Це дало можливість започаткувати новий бренд в історії публічного акціонерного товариства «Сумський завод продтоварів» – торгову марку «Олівія», яка гідно представляє українського виробника і пропонує споживачам продукти, не лише корисні та смачні, а й високої якості. 

- Самого бажання в такій складній справі недостатньо, потрібно мати відповідні ресурси. 
- Для забезпечення успіху на ринку підприємство повинне створювати конкурентноздатну продукцію. З цією метою в межах розробленої стратегії поєднуються різні ресурси для виробництва такого продукту за вартістю та якістю. 

Поставлене завдання намагаємося вирішувати комплексно: одночасно дбаємо про розширення асортименту готової продукції, підвищення її якості та зміцнення матеріально-технічної бази, іншими словами, хочемо в стислі строки модернізувати все виробництво. Справа складна, але певних позитивних результатів уже досягаємо. Нам вдалося суттєво оновити виробниче обладнання, забезпечити європейський підхід до технологічних процесів. Це повсякденна наполеглива праця, бо завжди хочеться зробити не тільки більше, але й краще, не тільки спрацювати з прибутком, але й відзначитись якістю, достойним рівнем, запам’ятатись як товар чи підприємство, що турбуються про свого споживача чи партнера.

Власне, з цією метою дотримуємось і удосконалюємо стандарти якості, встановлені Міжнародною організацією ISO, що передбачають вимоги до системи менеджменту безпеки харчових продуктів, основні визнані елементи якої дозволяють не порушити харчову безпеку по всьому ланцюгу виробництва продуктів, аж до кінцевого їх споживання. 

Можна сказати, що у вигляді стандартів маємо стратегічний інструмент, який гарантує безпеку, надійність і якість нашої продукції. 

- Але ж дотримання високого стандарту вимагає значних зусиль? 
- Безумовно, минув час, коли хороші результати можна було забезпечити без використання досягнень науково-технічного прогресу, нового обладнання, нових технологій. Більшу частину зароблених коштів спрямовуємо на удосконалення технологічних ліній, реконструкцію та модернізацію виробництва. Це допомагає збільшувати обсяги виробництва та реалізації продукції, створювати нові робочі місця. Якщо ще півтора-два роки тому на підприємстві працювало менше 80 чоловік, то сьогодні – 245. Водночас середня зарплата на підприємстві в період інфляції зросла на 10 відсотків. 

Позитивно впливає на фінансову ситуацію запровадження безвідходного виробництва. Скажімо, з насіння соняшнику можна виготовити олію, а решту пустити у відходи. Ми ж навіть із лушпиння виробляємо паливні гранули. Цей вид палива користується великим попитом у час, коли енергоресурси, що традиційно використовуються, дорожчають чи не щодня. До речі, свої приміщення ми також опалюємо відходами соняшнику (лушпинням), встановивши опалювальне обладнання нового типу. Таким чином, вирішуємо одну з найскладніших у наш час проблему – енергетичну. Реалізовуємо макуху на корм худобі, осад із олії, попіл. Нічого не пропадає. 

Ми відверто налаштовані на добросовісну роботу, підвищення заробітної плати, чесну сплату податків. 53 відсотки в загальній сумі податків Сумського району – податки нашого підприємства. 

- Приємно бачити в місцевих магазинах, навіть у сільській місцевості, широкий асортимент майонезу Сумського заводу продовольчих товарів уже добре відомої покупцям торгової марки «Олівія». Навіть самі назви викликають бажання придбати товар. «Матусин», – що може бути смачнішим за страву, приготовлену мамою? «Легкий», – це ж просто знахідка для тих, хто слідкує за своєю фігурою! «Пісний» – яке полегшення тим, хто постує! «Сирно Смачний» – нагадує неповторний смак сиру. «Провансаль по-домашньому» – один із небагатьох найпопулярніших майонезів, що містить жовток яйця... 

- Намагаємося, щоб у жителів області, України в цілому завжди був вибір. Із врахуванням саме їхніх побажань виготовляємо майонез різної жирності, розфасовуємо його вагою від 160 грамів до 850 у поліетиленових пакетах, у новій скляній тарі. 

Такий самий, продуманий до деталей, підхід і щодо реалізації соняшникової олії, гірчиці, харчового оцту. 

- Сьогодні, добираючись до вас маршрутним таксі з обласного центру, почув від сусідки із зовсім малою дитинкою на руках слова вдячності за відкритий біля заводської прохідної аптечний пункт, встановлений перший у селі банкомат, частково відремонтовані дороги, автозупинку, виділення приміщення під церкву... 

- Вирішення соціальних питань – для нас святий обов’язок. Хто, якщо не ми? На підприємстві працюють справжні патріоти. Вони не можуть бути байдужими, якщо хтось поруч потерпає від незручностей, якихось негараздів. Ці проблеми навіть не обговорюються – вони вирішуються спільними силами всіх і кожного. Підприємство допомагає дитбудинкам, у селі кожна дитина на Новий рік отримала подарунок, співпрацюємо з волонтерами для підтримки українських військових, завжди беремо активну участь у благодійних акціях. Намагаємося зробити життя, дитинство, материнство більш радісними, більш яскравими. 

Змінюємо на краще й умови праці заводчан. Робимо ремонт приміщень, забезпечуємо робітників спецодягом і обладнуємо нову пральню для його прання. На кожне свято стараємося подарувати позитивні емоції не тільки працівникам заводу, але й місцевим жителям. Це новорічне оформлення, подарунки, перфоманси, святкові заходи та сюрпризи. 

- Спостерігається стійка тенденція до розширення виробництва, створення робочих місць, підвищення заробітної плати. З такими амбітними завданнями можуть впоратись лише справжні фахівці. 

- Абсолютно з вами згодна – успіх впровадження будь-якого проекту залежить у першу чергу від кадрів. На нашому підприємстві працює злагоджений колектив однодумців, які розуміють важливість стабільної роботи, своєчасного та якісного виконання намічених планів. Постійно працюємо над підвищенням кваліфікації персоналу. 

Відстоюємо серед підприємців, сільськогосподарських виробників Сумщини ідею спільного розвитку нашого краю. Об’єднуємося задля того, щоб із Сумщини не вивозилася за межі області сировина. Має діяти чітке правило: реалізовується готова продукція! Збувати дешеву сировину замість цінної продукції – злочинна безгосподарність. Цю просту істину мають добре засвоїти не лише рядові виробничники, а й представники владних структур, бізнесових кіл. 

Намагаємось об’єднати наш колектив однією метою – постійний рух, покращення в усіх напрямках діяльності підприємства.  

- Навіть поверхове ознайомлення з роботою вашого підприємства переконує: технологія виробництва готової продукції постійно вдосконалюється, умови праці поліпшуються, коло і географія постачальників давальницької сировини на переробку розширюються. Про що це свідчить? 

- Про високу якість роботи, надійність і професіоналізм працівників Сумського заводу продтоварів, створення належних умов для всіх, хто користується нашими послугами. Це не просто слова. Лише за останній час наш колектив неодноразово визнавався одним із кращих у різноманітних конкурсах, на багатьох виставках, одержував престижні нагороди та відзнаки. При цьому враховувався рівень якості продукції, безпечності та конкурентоспроможності; наявність сертифікованих сучасних систем управління та плану розвитку підприємств; наявність ресурсо- та енергозберігаючих заходів у процесі виробництва; використання регіональної та української сировини і матеріалів; порівнювалися ціни і якість із кращими аналогами та доступність на національному ринку. 

Спілкувався Іван Бойченко 
Фото автора ТМ «Олівія», 

ПАТ «Сумський завод продтоварів»: 
42350, Сумська область, Сумський район, 
село Бездрик, вулиця Зарічна, 1. Тел.: (0542)700-458, (0542)700-493. 
Електронна адреса: olivija@olivija.ua, tm_olivia@bk.ru

Возврат к списку


Материалы по теме:

.
© Сумская торгово-промышленная палата
e-mail: chamber@cci.sumy.ua,   2006 - 2016 гг
Разработка сайта - Мэджик А