18.03.2016
У ТПП України відбувся дводенний семінар «Професійне представлення інтересів та лобіювання – розбудова структур політичного консультування для економічних палат в Україні». Професійний лобіст Гамбурзької торгово-промислової палати (Німеччина) Генінг Фінк зупинився на важливості підтримки членами ТПП будь-якої лобістської кампанії як запоруки презентаційної потужності організації, а також представив алгоритм лобістського проекту.
У ході дискусії Сумською ТПП було представлено власний лобістський проект «Розвиток органічного виробництва на Сумщині», основу якого становили вимоги до обласної ради прийняти Програму розвитку органічного виробництва Сумської області на 2017-2023 роки, яка б передбачала виділення коштів на відшкодування витрат підприємств та фізичних осіб-підприємців для одержання сертифікату, що підтверджує статус органічної продукції.
Подібні проекти вже реалізовані у Вінницькій та Житомирській областях.
У рамках обговорення теми «Значення антикорупційних заходів у діяльності підприємств як чинник чесної конкурентності» запропоновано ввести статус «Білого підприємства» і надавати його членам ТПП, котрі заявили про свою позицію як такі, що не використовують у своїй діяльності корупційних чинників.