29.03.2018
Часто у процесі налагодження нових ділових зв’язків, у підприємств виникає необхідність довести свою надійність потенційним партнерам. Інформація у відкритих офіційних реєстрах часто лише фіксує факт реєстрації, неперебування у стані банкрутства та відображає наявні судові спори. Що ж до фінансової спроможності, відсутності боргів за податками та зборами – це вже інформація, яку кожна компанія розголошує на свій розсуд. В умовах активного освоєння українським бізнесом нових ринків, питання про надійність партнера стає ще більш актуальним. Алгоритм отримання цього статусу готові підказати у Сумській торгово-промисловій палаті.
Саме для забезпечення непов’язаних між собою підприємств інформацією про надійність компанії, більшість торгово-промислових палат по всьому світу здійснюють ведення недержаних реєстрів надійних підприємств. Відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» №671/97-ВР від 02.12.1997, ТПП України веде Недержавний реєстр українських підприємців, фінансовий стан яких свідчить про їх надійність як партнерів у підприємницькій діяльності в Україні та за її межами (далі – Недержавний реєстр надійних партнерів).
До Недержавного реєстру надійних партнерів вносяться українські підприємства, що стабільно працюють на ринку України не менше трьох років, досягли відповідних результатів за найважливішими фінансово-економічними показниками, не мають заборгованостей перед кредиторами та підтвердили свою конкурентоспроможність.
Загальні умови щодо внесення підприємств до вказаного реєстру, а також чітка методика оцінки різних показників підприємницької діяльності відображена у Порядку ведення Недержавного реєстру надійних партнерів, затвердженому Рішенням Президії ТПП України №25(7) від 27.08.2017року.
Перелік документів, необхідних для внесення підприємства до Недержавного реєстру надійного партнера та отримання відповідного Свідоцтва:
-
Заява встановленого зразка.
-
Реєстраційна картка.
-
Копія платіжного доручення щодо сплати реєстраційного внеску.
-
Копія Статуту, включаючи зміни до нього.
-
Копія установчого договору або копія рішення про створення (засновницький договір між учасниками).
-
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
-
Копії ліцензій, сертифікатів, дозволів тощо (необхідність яких для здійснення певних видів підприємницької діяльності встановлена законодавством).
-
Копія балансу – форма №1; звіту про фінансові результати – форма №2; звіту про рух грошових коштів – форма №3; звіту про власний капітал – форма №4; примітки до річної звітності – форма №5 (вся звітність річна за 2 роки).
-
Суб’єкти підприємницької діяльності, які працюють за спрощеною системою оподаткування, подають встановлену для них річну звітність.
-
Довідки з банків про відкриття банківських рахунків.
-
Звіт аудитора щодо фінансової звітності в цілому.
-
Довідка банку про відсутність заборгованості за кредитами.
-
Довідка фіскальної служби про відсутність заборгованості перед бюджетом.
Бланки заяв, які необхідно подавати, доступні за посиланням https://www.ucci.org.ua/dokumenti-dlia-zavantazhennia.
Підтвердженням внесення підприємства до вказаного реєстру є Свідоцтво про включення до Недержавного реєстру надійних партнерів, яке діє протягом 1 року. Перереєстрація на черговий строк проводиться у тому ж порядку, що й первісна реєстрація.
Сумська торгово-промислова палата надає послуги із внесення та перереєстрації підприємств у Недержавному реєстрі надійних партнерів.
За детальною інформацією звертайтеся за тел.: (0542) 77-07-67, 067-542-91-19, 050-407-22-25 або на електронну пошту: ves2@cci.sumy.ua.