СУМСЬКА
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА


ДОВЕДІТЬ СВОЮ НАДІЙНІСТЬ КОНТРАГЕНТАМ РАЗОМ ІЗ СУМСЬКОЮ ТПП
29.03.2018

Часто у процесі налагодження нових ділових зв’язків, у підприємств виникає необхідність довести свою надійність потенційним партнерам. Інформація у відкритих офіційних реєстрах часто лише фіксує факт реєстрації, неперебування у стані банкрутства та відображає наявні судові спори. Що ж до фінансової спроможності, відсутності боргів за податками та зборами – це вже інформація, яку кожна компанія розголошує на свій розсуд. В умовах активного освоєння українським бізнесом нових ринків, питання про надійність партнера стає ще більш актуальним. Алгоритм отримання цього статусу готові підказати у Сумській торгово-промисловій палаті.

Саме для забезпечення непов’язаних між собою підприємств інформацією про надійність компанії, більшість торгово-промислових палат по всьому світу здійснюють ведення недержаних реєстрів надійних підприємств. Відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» №671/97-ВР від 02.12.1997, ТПП України веде Недержавний реєстр українських підприємців, фінансовий стан яких свідчить про їх надійність як партнерів у підприємницькій діяльності в Україні та за її межами (далі – Недержавний реєстр надійних партнерів).

До Недержавного реєстру надійних партнерів вносяться українські підприємства, що стабільно працюють на ринку України не менше трьох років, досягли відповідних результатів за найважливішими фінансово-економічними показниками, не мають заборгованостей перед кредиторами та підтвердили свою конкурентоспроможність.

Загальні умови щодо внесення підприємств до вказаного реєстру, а також чітка методика оцінки різних показників підприємницької діяльності відображена у Порядку ведення Недержавного реєстру надійних партнерів, затвердженому Рішенням Президії ТПП України №25(7) від 27.08.2017року.

Перелік документів, необхідних для внесення підприємства до Недержавного реєстру надійного партнера та отримання відповідного Свідоцтва: 

  1. Заява встановленого зразка.

  2. Реєстраційна картка.

  3. Копія платіжного доручення щодо сплати реєстраційного внеску.

  4. Копія Статуту, включаючи зміни до нього.

  5. Копія установчого договору або копія рішення про створення (засновницький договір між учасниками).

  6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

  7. Копії ліцензій, сертифікатів, дозволів тощо (необхідність яких для здійснення певних видів підприємницької діяльності встановлена законодавством).

  8. Копія балансу – форма №1; звіту про фінансові результати – форма №2; звіту про рух грошових коштів – форма №3; звіту про власний капітал – форма №4; примітки до річної звітності – форма №5 (вся звітність річна за 2 роки).

  9. Суб’єкти підприємницької діяльності, які працюють за спрощеною системою оподаткування, подають встановлену для них річну звітність.

  10. Довідки з банків про відкриття банківських рахунків.

  11. Звіт аудитора щодо фінансової звітності в цілому.

  12. Довідка банку про відсутність заборгованості за кредитами.

  13. Довідка фіскальної служби про відсутність заборгованості перед бюджетом.

Бланки заяв, які необхідно подавати, доступні за посиланням https://www.ucci.org.ua/dokumenti-dlia-zavantazhennia.

Підтвердженням внесення підприємства до вказаного реєстру є Свідоцтво про включення до Недержавного реєстру надійних партнерів, яке діє протягом 1 року. Перереєстрація на черговий строк проводиться у тому ж порядку, що й первісна реєстрація.

Сумська торгово-промислова палата надає послуги із внесення та перереєстрації підприємств у Недержавному реєстрі надійних партнерів.

За детальною інформацією звертайтеся за тел.: (0542) 77-07-67, 067-542-91-19, 050-407-22-25 або на електронну пошту: ves2@cci.sumy.ua.


Возврат к списку


Материалы по теме:

.
© Сумская торгово-промышленная палата
e-mail: chamber@cci.sumy.ua,   2006 - 2016 гг
Разработка сайта - Мэджик А